top of page

עורכת דין לענייני משפחה שמלווה אותך לכל אורך הדרך

אחת העצות הטובות ביותר שניתן לתת לגבר\אישה המחפש\ת ייצוג משפטי, בכל תחום ובפרט בתחום דיני המשפחה, היא נטילת שירות משפטי ע"י עו"ד שאתם מתחברים אליו, שמשרה עליכם אווירה טובה, שמדבר אליכם בגובה העיניים ושאתם מרגישים בנוח לשתף אותו בפרטים הכי רגישים.


נעים מאוד, בואו נכיר.

שמי לורית גרון גלבוע, אני חיה ונושמת את תחום דיני המשפחה מזה למעלה מ 20 שנים, לאחר שהוסמכתי בשנת 2000 ומאז אני מרכזת תחתיי תיקים מגוונים ומורכבים בתחום דיני המשפחה.

לפני שאני עורכת דין, אני אמא לשלושה בנים מקסימים, נשואה לגיל אהבתי מזה,, כבר לא סופרים ולנו כלב בשם סימבה, אני קוראת לו, הילד הרביעי.

נולדתי במזל אריה, ויש המכנים אותי לביאה, שכן אני לוחמת בעבור לקוחותיי אבל מתעדפת את המאבקים ועל מה באמת חשוב להיאבק ומה פחות ומנתבת אותם בדרכם אל היעד הסופי .

משתדלת לשמור על אורח חיים בריא, וספורט ים וטבע הם חלק בלתי נפרד מחיי.


אני דור שלישי במשפחתי של עורכי דין, בחרתי להתמקצע בתחום דיני המשפחה והירושה מכיוון שאני מאמינה שמדובר בתחום שמאפשר לי להביא את עצמי בצורה הטובה ביותר ולצד ידע רב שנים ומומחיות שרכשתי בתחום, אני מביאה אותי , אחת שיודעת להקשיב, אחת שיכולה להכיל, כזו שתטה כתף אבל לא תחסוך ביקורת, תפעל מרציונליות , תעוץ את העצה שלעתים קרובות תהיה הקלף המנצח , תכווין אותך אל המטרה ותדע להסביר אותה בד

רך הנכונה לך או לך שחווים עכשיו תהליך פרידה, פירוק, אובדן , כן כן לא טעית לא הגעת לבלוג של מטפלת זוגית או משפחתית , אבל כמי שעוסקת שנים רבות בתחום בו הנפש והשכל מתערבבים יחדיו ויוצרים סערת רגשות , תהיי ותהיה בטוח/ה שמי שתרצו לידכם תהיה שחקנית נשמה ולא עוד עו"ד שעושה עבודה מקצועית אבל שכחה את הנשמה בבית.


להיות עו"ד לענייני משפחה זו שליחות


אני מייצגת אנשים, לא תיקים. המוטו הזה מלווה אותי יום יום בעשייה, כאשר הלקוחות אינם עוד "תיק" עבורי, וכל אחד ואחת מהם מקבלים את מלוא הזרקור להם הם נזקקים ברגעים המהפכניים האלו של חייהם . זה יכול להיות משפחה שמתפרקת זה יכול להיות אחים או בני משפחה שנאבקים על ירושה/צוואה של קרובם, זה יכול להיות זוג שהתגרש וממשיך לריב ולא מצליח לנהל את החיים על פי ההסכם , זה יכול להיות הורה שחווה ניכור וסרבנות קשר של אחד מילדו , זה יכולים להיות צמתים רבים בקשת המשפחתית בחייכם וכולם מטלטלים ומחייבים ליווי מקצועי אישי ואנושי ,כל אלו אנשים ולא "תיקים"

חשוב אולי הכי מכל אלו הם הילדים שלכם שממש לא אשמים שאתם בחרתם לפרק ולא משנה מי בחר וגם לא משנה למה , האג'נדה שאני דוגלת בה שהיא שבתוך כל המערבולת שאתם חווים אל תשכחו לרגע את הילדים שלכם , ואם תשכחו אני כאן להזכיר לכם ולשים זרקור על מה באמת חשוב

קולם של הילדים לרוב אינו נשמע, ועל כן כעורכת דין אני חשה מחויבות ושליחות לשמוע את קולם מבין השורות ולעשות ככל הניתן ע"מ למזער כל פגיעה בהם. בשל רגישותי המיוחדת לילדים, בחרתי לכהן גם בתפקיד נוסף, "אפוטרופא לדין לקטינים", כאשר אני מתמנת ע"י ביהמ"ש למשפחה כאפוטרופא לדין לקטינים בתיקים סבוכים בהם יש להשמיע את קולם של הילדים.


משרדינו הוא משרד בוטיק בו כל לקוח ולקוחה שלנו מקבלים ליווי משפטי ואישי המתאים למידותיו של אותו מקרה כי כמו שאין משפחה שדומה לרעותה אין מקרה דומה האחד לשני והליווי המשפטי נבנה תוך בחינת צרכיו ומצבו הרגשי של הלקוח/ה בניית אסטרטגיה נכונה בהתאם להתפתחויות ההליך ויצירתיות מחשבתית המתוכננת היטב עם שימת לב לפרטים הקטנים.

הלקוח הוא שותף פעיל במשרדנו, החל משלב התכנון האסטרטגיה וכלה בעיון וקריאת החומרים הנכתבים ע"י משרדנו, לרבות היכולת להעיר ולהאיר את עינינו ביחס לדיוק העובדות.

הקשר ביני לבין הלקוח/ה הינו קשר ישיר ואינטנסיבי, בעיקר בתחילתו של התהליך, כאשר הלקוח זוכה יחס אישי וזמינות מקסימאלית

אנו עובדים בשיתופי פעולה קרובים עם מגוון אנשי מקצוע בתחומים שונים בה נכללים חוקרים פרטיים, מתווכים, עובדות סוציאליות, מטפלים הוריים ומומחים בתחומים שונים בתחום החינוך ההורות וכן אנשי כספים ואקטואריה כדוגמת כלכלנים , רואי חשבון ועוד.


תחומי ההתמחות במשרדנו הם מגוונים בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי, הליכי גירושין לרבות כלל הנושאים הכרוכים בפירוק התא המשפחתי (מזונות, אחריות הורית וחלוקת זמני שהות, פירוק שיתוף ותביעות כספיות), סכסוכי ירושה והליכי התנגדות לצוואות, אפוטרופסות וייפוי כוח מתמשך, ועוד.

משרדנו מתמחה בעריכת הסכמים בתחום דיני המשפחה והתחומים הנושקים לתחום זה, כדוגמת הסכמי ממון, הסכמי טרום נישואין, הסכמי חיים משותפים, הסכמי גירושין, הסכמי מכר דירות מגורים ושכירויות ועוד...

משרדינו מתמחה גם בתחום המעבר הבינדורי הנוגע לעריכת צוואות מסוגים שונים \ עריכת יפוי כוח מתמשך וכן ניהול הליכים משפטיים בסכסוכי ירושה מגוונים והתנגדויות לצוואות או ירושות


בנוסף בהליכי פירוק התא המשפחתי, משרדנו נדרש לא אחת להפגנת ידע ובקיאות גם בתחומים נושקים לתחום דיני המשפחה באוריינטציה כלכלית, פירוק שיתוף בנכסי נדל"ן, לרבות באמצעות מכירות פומביות (התמחרות), איזון זכויות סוציאליות ופנסיוניות, חלוקת שווי עסקים ועוד.

משרדנו דואג להשתלם ולהיות מעודכן בפסיקה העדכנית ושינויי החקיקה על מנת לתת את המענה המקצועי ביותר ללקוחותינו.

החשוב מכל הוא שלפני כל מהלך שאת או אתה שוקלים לעשות , תפנו לפגישת יעוץ לעו"ד המתמחה בתחום על מנת לקבל הכוונה נכונה שתגרום לניהול העתידי של ההליך שלכם להתנהל בצורה מיטיבה ולסיים את המצב בו אתם מצויים במינימום נזקים


שלכם לורית גרון גלבוע , עו"ד








לקראת הליך גירושין?

חשוב לברר את זכויותיכם ולקבל את מה שמגיע לכם

הכותבת היא עו"ד מומחית לענייני משפחה וירושה, אולם האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
bottom of page