top of page

עורכי דין לגירושין בפתח תקווה


כאשר אתם ניגשים לחפש עורך\כת דין לענייני גירושין, הדרך הקלה היא לחפש במנוע החיפוש "גוגל" את הערך: "עורכי דין בפתח תקווה" וככל הנראה יתקבלו תוצאות רבות אך לא כולן יהיו רלוונטיות בעבורכם.

אחת מעצות הזהב שאני תמיד מייעצת היא לבחור במשרד עורכי דין שבקיא ומתמצא בתחום שבו אתם זקוקים לייצוג משפטי.

אציג לכם מספר עובדות שכדאי לדעת על משרדנו

עו"ד לורית גרון גלבוע היא דור שלישי לשושלת עורכי דין, כאשר המשרד הוקם כבר בשנת 1955 ע"י סבה משה גרון ז"ל וכיום מנצח על המשרד עו"ד מנחם גרון בנו הממשיך. לעו"ד גלבוע אמנם לא היתה הזכות לעבוד עם סבא משה גרון ז"ל, אך זכתה וזוכה לעבוד עם אבא, עורך הדין מנחם גרון ולקחת חלק במפעל המשפחתי.


עורכי דין לגירושין בפתח תקווה - מעט היסטוריה...

בתחילת דרכו של המשרד, כפי שהיה נהוג באותה העת, המשרד עסק במגוון רחב של תחומים בענף האזרחי, כפי שאומר הביטוי "One Stop Shop", מגיעים למשרד עורך הדין גרון ומוצאים שירות משפטי בכל תחום אזרחי. אך מה שהיה נהוג אז, כבר אינו נהוג היום.

במהלך השנים המשרד צבר מוניטין בתחום הנדל"ן ודיני המשפחה והמעמד האישי, ולפני כ 28 שנים עם הצטרפותה של עו"ד לורית גרון גלבוע למשרד, הוקמה מחלקה ייחודית המתמחה בענף דיני המשפחה על כל היבטיו.

מחלקה זו התרחבה והתעצמה וכיום תחום הליבה של משרדנו הינו תחום דיני המשפחה והגירושין על כל גווניו, החל מעולם ההסכמים והמשך בליווי בבתי משפט למשפחה, בתי הדין הרבנים וערכאות הערעור השונות, ניהול משאים ומתנים, סכסוכי ירושה, אפוטרופסות, ייפוי כוח מתמשך ועוד.


המשרד התחיל את דרכו ברחוב מונטיפיורי בפ"ת, שהיה באותה העת הרחוב היחיד בו היו ממוקמים משרדי עורכי דין בעיר. כיום פ"ת היא עיר ששופעת במשרדי עורכי דין, ואחרי שנים רבות שמשרדנו היה ממוקם במרכז העיר, בשנת 2020 משרדנו העתיק את מקומו למרכז העסקים בפ"ת וממוקם כיום ברחוב שחם.

משרדנו הוא משרד משפחתי "תרתי משמע", לא זו בלבד שהמשרד עוסק בעולם דיני המשפחה והירושה, והוא גם משרד משפחתי בן שלוש דורות של עורכי דין, אך גם צוות המשרד הוא כמו משפחה אחת גדולה.

האווירה במשרדנו משפחתית במיוחד, וגם הלקוחות מוצאים בו אווירה חמימה, ביתית ומחבקת ומרגישים מהר מאוד שהם לא "תיק" בארכיב מלא בתיקים, אלא עולם ומלואו.



משרדנו עתיר ניסיון בתחום המשפחה ולא אחת זכה לפסקי דין והחלטות תקדימיות עבור לקוחות המשרד.

עורכי הדין במשרד מנוסים באומנות ניהול משא ומתן לצד ליטיגציה וייצוג בערכאות המשפטיות תוך חתירה למקסימום תוצאות במינימום נפגעים.

עורכי דין לגירושין מומלצים בפתח תקווה

אם תכתבו במנוע החיפוש "גוגל" : "עורכי דין גירושין מומלצים בפתח תקווה" תוכלו למצוא אותנו גם ברשימת המומלצים של אתר מלבס.

לקראת הליך גירושין?

חשוב לברר את זכויותיכם ולקבל את מה שמגיע לכם

הכותבת היא עו"ד מומחית לענייני משפחה וירושה, אולם האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
bottom of page